Ola!

            Son novo e quixera comezar a participar no grupo. Xa descarguei a
documentación que irei lendo no meu tempo libre. Se tedes algo pendente,
que seguro, ou algunha suxestión ou orientación antes de comezar,
agradezo-vos que me orientedes antes de facer as cousas ás toas.

        Habitualmente emprego mínimos, mais estou disposto a me axustar á
liña xeral do grupo, por coeréncia.

        Por certo, vin que ainda non comezastes a traducir o mc, non sei
se por algunha razón especial ou polo seu tamaño... :D Se non hai
impedimento, comezaria por aí, vos mandades...

        Saúdos dun de Lugo  desde Vigo.

Xoan Pedracova Varela
E.S.E.T. de Telecomunicacion
Universidade de Vigo