Non sei si conhecedes un xornal electr=F3nico que  se fai en Galicia que s=
chama www.xornal.es. Est=E1 dirixido por Jos=E9 Luis G=F3mez con quen nos =
=FAltimos
dous d=EDas mantuven unhas conversas por correo que poden ser moi
interesantes e que vos mando a continuaci=F3n extractadas. Non sei, penso qu=
podemos ou algu=E9n de esta rolda pode tirar proveito de alg=FAn xeito con
esto. Persoalmente non conhezo a este home pero s=ED o conhezo indirectament=
desde hai tempo e tenho un bo concepto de =E9l. Eu xa o avisei de que si
algu=E9n est=E1 interesado pode dirixirse a =E9l (j...@xornal.es)  ou ben p=
=F3dese
discutir na rolda qu=E9 facer e despois escribirlle. Polo menos a n=EDvel
xornal=EDstico, penso que podemos ter un anaco ah=ED si algu=E9n quere facer
cousas.=20
    Pola minha banda, vou estar ausente at=E9 mediados da semana que ven per=
cando volte mirarei o correo.

  As conversas comezaban con unha felicitaci=F3n a =E9l como "director"
 de xornal.es e as=ED me respostaba =E9l:
"Querido amigo:

Gracias polos seus comentarios. Agardo non defraudalo. En realidade, o
director=20
de Xornal =E9 Antonio Sangiao; eu son o editor e principal accionista da
empresa=20
Xornal Galinet, S.A., algo que fago compatible co meu traballo de director=
 de=20
Coordinaci=F3n Editorial do Grupo Zeta e contertulio de "La Mirada Cr=EDtica=
" en=20
Tele5.

Si non facemos mais cousas en Xornal =E9 porque non podemos. Os medios son o=
que=20
son. Pero estar=EDamos encantados de contar coa sua colabouraci=F3n.

Qudamos =E1 espera de que se decida.

JLG

Logo eu conteille o que fac=EDa e faleille de esta rolda =F3 que =E9l=
 respostou o
seguinte:

"T=F3molle a palabra e fago part=EDcipe desta posible colaboraci=F3n =F3=
 director de=20
Xornal, Antonio Sangiao, para que tome as medidas necesarias de xeito que=20
vostede e os seus compa=F1eiros podan estar connosco na Rede.

A min oc=FArreseme ver as seguintes posibilidades:
1) Un artigo semanal para Xornal sobre o galego e a Rede.
2) A posible participaci=F3n das nosas webs nalg=FAn proxecto.
3) Intercambio de banners.
4) Outras iniciativas.

Cordialmente,=20

Jos=E9 Luis G=F3mez"