> Manty tes unhas ideas caralludas, pero claro, sendo de onde es(un dia
> que me aburria vin a tua paxina persoal) non podia ser doutro xeito ;-)

X-))) mola esto de estar comentando cousas por irc e que logo digan que todo
é culpa tua e tal, a cousa ven do linux-gl.org que mercou Sergio Rua, e nos
puxemonos a mirar trasno.org, pero xa estaba pillado, non era de mal rollo,
pero o pillara alguén para uso persoal, incluso nos dixo que nolo cambiaba,
pero ó final decidimos que o .net estaba tan ben coma o outro e nolo
quedamos así.

Agora estamos a ver se podemos poñer a lista con mailman e en galego, a ver
como andan os esforzos de internacionalización do mailman e se o permiten
:-)

Por certo, molan os vosos pingüins trasnos barrigudos, quedome co da birra,
que sen dúbida será ou unha Estrella Galicia ou unha Guinness ou algo así
;-)

Saludos!
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net