O Venres, 18 de Maio de 2001 ás 18:01:44 +0200, Manuel A. Fernandez Montecelo
escribía:

> sería interesante que dixeras o tema do que trata de todas maneiras ...
> supoño que de Trasno ... Fran xa me informara hai uns días ;)

 Iso... tiña que dici-lo tema X-))

 Ei, que dou unha charlacoloquioconferenciacomoochamedesdámeigual sobre o
Proxecto Trasno, o xoves 24 de maio de 2001 ás 12:00 no salón de actos da
Facultade de Informática da Coruña. A entrada é libre e gratuita, e ademáis
hanse regalar CDs e moniños de Ximian (a empresa anteriormente chamada Helix
Code) :D

 Eu hei estar :D Hei se-lo da cara de susto, detrás do micrófono :DDD

--
 Jacobo Tarrío | Grupo de Programadores y Usuarios de Linux | http://gpul.org