On Fri, 18 May 2001, Jacobo Tarrio wrote:

>  Tamén anda a se traduci-la instalación de Debian (e de regalo, tamén o
> manual de instalación). Alberto García traduciu o dpkg e o dselect, eu estou
> co resto das cousas

        Con respecto ó tema do dselect, como dixo Manty algunhas pantallas
da axuda non collen en 80x25, eu non me decatei porque uso 80x34 na casa.

        Entón tentarei arranxar a traducción canto antes para que colla en
80x25. De todos xeitos penso que a mellor solución sería que houbese unha
tecla ou algo para poder desprazarse na pantalla de axuda se non colle
todo o texto.

        Lémonos

        mailto:bert...@yahoo.com              -= Alberto García =-
        http://www.geocities.com/bertogg
        Clave pública PGP disponible         Fidonet: 2:348/105.108