O Martes, 19 de Xuño de 2001 ás 00:00:04 +0200, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Fáltame un... Karl e mais... mmm ¿quen é o outro? :-?

 Temos François Pinard, que era o de sempre, Karl Eichwalder e mais Martin
v. Loewis :-)

>       Por certo, que eu teño algúns sen actualizar... A ver cando rematan
> os malditos exames do ca^H^Hraio...

 Si, do caraio :DDD

>       Amén, así me gusta. :D  E xa de paso podes melloralo e/ou facelo en
> perl (que eu non teño ganas, e os que están polo menos funcionan). :D

 Ben, xa de paso que fago os de baixar automaxicamente a última versión da
web do TP cando veñan mensaxes anunciándoos, fago iso (si, si, que vou facer
eu todo iso, si, home, ¿e que mais? :DDD).

>       Vale, ben, metereino tamén na lista de para-traducir. X-)

 Home, traducido xa o tes; só tes que actualizalo :DDDD Telo no cvs, no
directorio de aplicacións :-)

--
 Jacobo Tarrío | Grupo de Programadores y Usuarios de Linux | http://gpul.org