Ehem...

        Ola!

        Xa sei que non ando muito  espabilado ultimamente, xa sei que
só teño (oficialmente...) un paquete traducido, que ese paquete medrou e
até cambiou o nome, que hai que seguir, pero é que non consigo tempo de
nengures! Agh! Este carallo de PowerBook ten-me absorto, e non hai "Dios"
(valla o castelanismo...) que remate as cousas... Ben tratarei de me pór con
el.
        Por certo, como vai o de Debian, que perspectivas hai aí? Fai falta
xente ou estades abondo? Ten data límite?

        Un saúdo e sorte aos dos exames.