El miércoles, 12 septiembre, 2001, a las 07:07 , Jesus Bravo Alvarez escribió:"

O Mércores 12 de Setembro de 2001 ás 18:30, Fco. dicía:

        Pois vaia. ¿Qué imos facer, adaptar todas as traduccións?
Non creo que se haxa que preocupar tan axiña, que esto ainda ten que
pasar polas mans da Real Academia que é a que decidira se se aproba ou
non xa que son eles os únicos que teñen poder de decisión sobre o
galego. Non hai que esquencer que este é un proxecto alleo á (¿aa?)
academia.

        Xa, é alleo pero foron os departamentos de galego das tres
universidades e o ILG.  Non teñen precisamente pouca importancia. ;)

humm, home, mira o ILG e Universidade de Santiago son a Satísima Dualidade, polo que eu reduciría a cousa aos Departamentos de Língua Galega. O que me preocupa é esa "cova de dinosaurios" (ollo, isto leva-o dicindo muito tempo o Manolo Rivas) que é a R.A.G., que non o é só da nosa língua, senón de muitas cousas máis.

Se mo permitides eu vou apostar a que a RAG non a aproba, e menos
despois dos comentarios que xa fixeron alguns politicos coma o meu
tocallo.

        X-DDD  Ben, podemos facer unha aposta logo. :D

De acordo. Apostamos unhas tazas de Ribeiro nalgún bareto de Compostela, por centralizar a cousa XD

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez

O mesmo digo