Ramón Flores d'as Seixas wrote:

>   Unha pergunta, de verdade alguen pensa por aco que a opinión de Francisco
> Váquez é relevante para algo relativo ao galego? (fora da sua desaparición,
> claro está).

A opinion dunha soa persoa non deberia ser relevante, pero se as suas
ideas e a mania de misturalo todo son compartidas por moita xente e
sobre todo por politicos, daquela si que xa pode ser influencia sobre os
organos que regulan o galego.

De calquera xeito cando puxen o comentario era un pouco en plan de coña
e agardo que ninguen lle preste mais importancia da que ten nin que vos
pareza demasiado fora de lugar.

Ben, deixo o tema e voulle botar unha ollada a un .po que teño por aí.

Saudos. ;-)
--
   ()   \\ Fco. Xosé Vázquez Grandal
 ^ (o_   \\ mailto:fxvazq...@arrakis.es