OLá Manuel e demais xentinha:

tes razom com o do DDE, e ideia essa da campanha é mui boa, se bem ha levar um
choi de aqui a aqui passando por tombuctu. Nom obstante é interesante. Isso
sim, se o fazemos temos que ter claro que isto passaria de ser algo nom tam
"etereo" como Trasno, é izer, que o compromiso aqui é "compromiso", e nom algo
que poidas pospor se num momento te ves um tanto ocupado...eu polo menos vejo-o
assim
sexa. Eu, pola minha conta gistaria-me participar activamente, mas de momento
nom voudizer a minha ultima palavra (quando esteja algo mais concreto direi-na)
Penso que TRASNO sim poderia e deveria colaborar, por exemplo, do modo que ti
dixeches. Respeito ao de patrocinar...refires-te no senso economuci. Temos o
que hai que ter para patrocinar algo assim (e nom me refiro a isso mal
pensanntes)?

Bueno...querias opinions, opinions recebeches...assim que nom te queixes :-P

P.D. Bueno, parece que a admon (e isto nom é um taco que é umha abreviatura
(vaites...outro taco) :-P)se decidiu a migrar o PADRE a linux...eram-che horas,
a verdade
:-)

DEBIAN RULEZ
"No mundo nunca haverá un unico sistema operativo...já lhe gustaria a
Microsoft" (Antonio *, membro de Professional Training, durante a Presentaçom
técnica de Windows XP)