On Qui, 2002-06-13 at 16:23, Ramon Flores d'as Seixas wrote:
> Ola a todos:
>
>       Escreve-vos para vos facer unha pergunta. No site da Universidade
> de Santiago ha unhas páxinas adicadas ao proxecto Pingüin, espero que sexa
> accesíbel desde fora. Fun todo ilusionado a ve-las e atopo-me con que están
> adicadas a cursos de MS-Office.
>
>       http://www.rai.usc.es/OMeuCampUSC/formacion/
>
> Son eu moi sensíbel ou o asunto este é noxento?

estando no medio m$-office, é claro que ten que cheirar ;)

sóame o logo ese a un dunha applet de comprobación de correo, de GNOME.
seguramente atoparan por aí adiante a imaxe e simplemente lles gustou.
xa teño atopado por outros sitios cousas con logos semellantes a tux, ou
con nomes relativos a pingus, e que ao final non tiñan nada que ver.

cousas que pasan :)

> Un saudo
>       Ramom

aburinho!!