On Seg, 2002-06-17 at 18:12, Sergio Rua wrote:
> Hola,
>
> El día Jun/17/2002, Manuel A. Fernández Montecelo escribía:

>       Neste caso, para min, non é un tema de sw senon de idioma. E só
>       que o sw está de por medio :)

que eu saiba, Trasno é conxunción (ou intersección) e non disxunción (ou
unión), e é por iso que non estamos como subgrupo de Galego21 (estilo
SoftCatalà coa sua sección "linux") ou cousas do xénero.

se o queres pór só como tema lingüístico, Trasno podería apoiar.. o caso
é que agás Mozilla supoño que o resto de sw que usa a sociedade galega
cadra máis con cousas estilo Word ou Galgo -este último creo que mesmo o
patrocina a Xunta-.

e se o tema vai así, é claro que nos van facer pouco caso, como
contestas ao do ponto 2 e 3 que dicía Ramon. é porque temos un "mercado"
moi marxinal.

nfins, que non vexo moi claro que nos fagan caso en ningures se só vai
polo tema lingüístico :?

> Saludos!
>
>               Sergio Rua <s...@gpul.org>

aburinho!!