O Mon, 17 Jun 2002 15:21:52 +0200
Sergio Rua <s...@esware.com> escreveu:

> Hola,
>
> El día Jun/17/2002, Ramon Flores d'as Seixas escribía:

>       Estaría ben, pero, ¿onde poñelo?

>       Esto pode estar ben pero veremos se nos fan caso.

Non podo garantir que fagan caso, mais cuido que a probabilidade de que
algunhas desas organizacións nos fagan caso é bastante alta. Eu teño detectado
que en certos círculos a xente gostaria de usar linux, ainda que non se sente
con forzas.

>       O mesmo. Estaría moi ben pero haberá que probar a ver se nos fan
>       caso. Eu tentareino (se estades de acordo, claro).

Nos foros ditos non há que esperar a que nos fagan caso. (Soc.Culture.Galiza,
vieiros, os da Voz, etc.). Outra cousa evidentemente será a resposta
dos médios.

Un saudo
        Ramón