O Sábado, 10 de Agosto de 2002 ás 04:03:58 +0200, MAXIMODUTTY escribía:

> ¿Eoeoeo non hai ninguen hai?

 Estamos de vacacións :D

> do proxecto hai cadeas de palabras ou frases tan tipicas coma "file"
> "Copy" etc que non se traducen o galego e aparecen as traducción o

 Normalmente isto é porque as traduccións de "File", "Open", etc que son
comúns a tódolos programas van noutro lado; creo que vai en kdebase (que
estou traducindo eu, pero pouco a pouco...).

 E polo do coordenador, están Jesús Bravo e Alejandro Pose (creo), pero
tamén andan de vacacións (vacacións ocupadas, coma as miñas, creo) :-)

--

   Tarrío
(Compostela)