O Luns 12 Ago 2002 22:33, Xabi García escribiu:
> O Mon, 12 Aug 2002 05:32:14 +0200
>
> Javier Jardon <javie...@mundo-r.com> escribiu:
>
> Espera!!!!!!!!!!!!!!!
>       estes xa están traducidos
> kcmaccess kcmbell kcmcgi kcmcolors kcmcss kcmemail kcmenergy kcmfileshare
> kcmfonts kcmhtmlsearch kcmicons kcminfo kcminput kcmioslaveinfo kcmkclock
> kcmkeys.
>
>       Paréceme que fixemos unha boa pérdida de tempo.

Jeje, pois si, paréceme que solapámo-lo traballo :(. Estame ben por non
avisar, non volverá suceder ;).
Aquí vai a relación completa do que teño traducido:

childpanelextension.po
kcmkdb.po
kcmkwintheme.po
kcmlaunch.po
kcmmidi.po
kcmnic.po
kcmsmserver.po
kcmspellchecking.po
kdeprint_part.po
kdmchooser.po
kio_audiocd.po
kio_finger.po
kio_floppy.po
kio_imap4.po
kio_nfs.po
kio_nntp.po
kio_pop3.po
kio_print.po
kio_smb.po
kio_smbro.po
kio_smtp.po
kmcop.po
kpartapp.po
kreadconfig.po
ksystemtrayapplet.po
ktron.po
kwin_b2_config.po
kwin_default_config.po
kwin_icewm_config.po
kwin_modernsys_config.po
kwin_quartz_config.po
libkickermenu_kdeprint.po
libkicker.po
libkscreensaver.po
lockout.po
taskbarextension.po

E estou a traballar na traduccion destos:
filetypes.po
kcmaudiocd.po
kcmkwindecoration.po
kcmnotify.po
kcmprintmgr.po
kcmscreensaver.po
kcmsmartcard.po
kcmsocks.po
kcmthemes.po
kio_sftp.po
kmail.po
libtaskbar.po

¿Existe algún conflicto con alguén?Veña un saúdo.