holas:

----- Mensaje Original -----
De: Camilo Barros <camilobar...@eresmas.com>
Fecha: Domingo, Septiembre 22, 2002 9:34 pm
Asunto: Varias preguntas

> Tentei traducir o Quanta e encontreime con varios problemas:
>
> - ¿Cómo saber a versión para pola na cabeceira onde pon PACKAGE
> VERSION\n?
> - ¿Ás veces aparecen cousas raras como & no medio dunha palabra
> (Ex: S&top,

  o & e para especifiacar a tecra de accesso rápido ou sexa
 se pon s&top  no programa mostrara a t subliñada

> Und&o, ...) é un problema de codificación e podo obviar ese &, hai
> que
> traducilo por &Parar ou por P&arar ?
>
> - ¿ Unha vez que teño o ficheiro quanta.mo podo probalo no KDE 2
> en Debian. ?
  a min tamen me pasou e para probalo
      eu para probalo copio o directorio /usr/sdhare/locale/(....)
GL/LC_MESSAGES/    /// o camiño e aproximado

     se o escollestes o español, no  directorio  ES/LC_MESSAGES