Boas gente:
Quissera corregir ao meu bemquerido amigo Manuel, dado que eu levo desde hai um
tempo com o howto security <a
href="http://www.tldp.org/HOWTO/Security-HOWTO/index.html";>Security Howto</A>,
se bem a um ritmo bastante paseninho, dado que também tenho que levar as
traducçons e a corrdinaçom do grupo de traduçom ao galego do sítio de gnu.org,
ao que por certo estades convidados a unirvos, se é que hai ganas ;-)
Por certo, comentar que bom tinha pensado na aula de traduçom que tenho eu na
universidade ter comentar algo sobre trasno, nom só como grupo de traducçom
voluntária (que evidentemente seja ao que mais se lhe prestará a atençom por
ser o que é) senom também de cara a publicitar um pouco o tema do software
livre. A ver que dizides...
Se tendes algho que obxectar (ou nom)... agardo os emails
Abur-inho
Xavy
jbahi...@gnu.org