Holas xabi son maximo de cambados mandinche unas traduccions fai un
tempo ¿chegaronche?
eu polo de agora estou interesado entraducir pero quizais
penso que deberiamos coordinarmos mellor aparte de como ti dis
saber cantos somos.
Son moi novo nesto do linux estou na odiosa situacion win/Lin
pero intentareu axudar en todo o posible para que mellore linux e o
software libre en galego.

PD. ¿Sabes se hai algunha paxina sobre gimp en galego?

saudos

maximodu...@terra.es
(TU ---<LINUX>-----SOFTWARE LIBRE)
(Usuario registrado de Linux nº #291860)
http://perso.wanadoo.es/maximodutty
http://personales.com/espana/pontevedra/maximodutty
http://www.gratisweb.com/maximodutty
http://www.terra.es/personal9/maximodutty