> A que te refires co ftp, ¿para que os suba eu dis?. Tampouco é un
> problema se me dis onde ten que ir cada cousa. Explicate.

Si, era para iso, pero veña, pasando que xa estou vendo eu que...

> -Os ficheiros txt pequenos (<500KBytes), poderia encargarse deles unha
> soa persoa (se alguen non sabe html, pois ese).

Esto, a ver, creo que non me liches nada do que puxen, of ficheiros todos
eles xuntiños suman 69 KBytes, a non ser que me teña equivocado.

> -Os html e txt grandes míranse, escóllese e dise na lista, o primeiro en
> collelos para el, se en dous dias non están listos quedan libres para
> outro (:-D).

Que non hai ningun grande, a ver, estos son os únicos que pasan dun K:

-rw-r--r--    1 root     root         1045 Dec  8 19:37 help.txt
-rw-r--r--    1 root     root         1088 Dec  8 19:37 subscribeack.txt
-rw-r--r--    1 root     root         1098 Dec  8 19:37 headfoot.html
-rw-r--r--    1 root     root         1237 Dec  8 19:37 newlist.txt
-rw-r--r--    1 root     root         1302 Dec  8 19:37 roster.html
-rw-r--r--    1 root     root         1360 Dec  8 19:37 admlogin.html
-rw-r--r--    1 root     root         1403 Dec  8 19:37 convert.txt
-rw-r--r--    1 root     root         1514 Dec  8 19:37 private.html
-rw-r--r--    1 root     root         1551 Dec  8 19:37 article.html
-rw-r--r--    1 root     root         3264 Dec  8 19:37 admindbdetails.html
-rw-r--r--    1 root     root         4009 Dec  8 19:37 listinfo.html
-rw-r--r--    1 root     root        12040 Dec  8 19:37 options.html

Xa vedes que grande.

> -No ficheiro pot teño dúbidas de se deberia facelo un so ou repartilo
> entre varios. O ideal é que se encargara un so que pode ser choio abondo
> pero entre varios seguramente aparecerian incongruencias.

Pois este tampouco é que sexa tan grande, como xa dixen 227613 bytes de
ficheiro, que contén 1236 cadeas.

Así que si crés que o .pot debeo facer un só e tes ganas, veña, é para ti,
se non se opón ninguén.

En canto ós ficheiriños eses, se reparten entre o resto.

Esto... do resto que dis pareceme ben, pero non vexo o interese da xente, xa
ves, o único que respostaches fuches ti, e na lista conto alomenos a outras
catro persoas apuntadas para traducir ademais de ti e mais eu.

> ¿ ten que estar antes do 23 ?

Nono creo, como xa dixen vai con retraso, segundo ese calendario teria que
ter xa a beta6 e a rc1 sacadas, e polo de agora nin unha nin a outra, iso
si, no cvs xa anda o tag da beta6 que foi de donde saquei eu o .pot, pero
tampouco nos podemos durmir.

> En temas exclusivos da traducción vale, pero este que ainda é
> metatraducción vai ben para as duas.

Vale.

> PD: Vaites! que tocho soltei, como se nota que tiña que estar a estudiar
> as reglas de Codd e outras conachadas. ;-)

X-))) pois estudia, estudia.

Saudos...
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net