O Wed, 11 Dec 2002 04:52:20 +0100
"Diego Perez Montes" <t0l...@mixmail.com> escribeu:

> Saudos,
>
> Xa cria que o proxecto da traduccion do trasno morrera!!!. Ben
> pois contado comigo, eu estou dado de alta na lista de
> tra...@ceu.fi.udc.es", xa me diredes cal =E9 a outra para darme
> de alta. Como xa dixen, ainda sigo interesado en colaborar, s=F3

asi xa vas probando o mailman. ;-)

Podes mirar a paxina de información que puxo manty en listas.trasno.net

> faltaba!. Pois iso, cando querades dicidime a direccion para
> baixarme os arquivos e escomenzar xa co tema. Por min
> correcto que Fran organice, mentras alguen me mande o
> traballo, jejeje :P.

Podeste descargar o ficheiro
http://listas.trasno.net/ficheiros/ficheiros.tbz (tar.bz2)
De momento so está asignado o mailman.pot (para min). Do directorio
templates/en escolle o que máis rabia che dea dilo na lista (mellor so
en tra...@listas.trasno.net) e cando o remates mándamo e asi botolle
unha ollada para irmos definindo uns estándares nos termos a traducir.

Saudos e ó choio.
--
   ()   \\ Fco. Xosé Vázquez Grandal
 ^ (o_   \\ mailto:fxvazq...@arrakis.es