O Sábado 14 de Decembro de 2002 ás 11:37, Xabi dicía:

>Xa falamos moito de que nun futuro .... penso que xa hai varias persoas con
>KDE e precisamos que polo menos se actualice un pouco o estado das
>traduccións. Xa sei que é un coñazo, supón un traballo, pero habería que
>tentalo dunha vez por todas.

        Xa queda pouco ;)  Modifiquei unha vez máis os scripts de
actualización, agora fágoo dende unha máquina da miña universidade que ten
acceso directo e é máis cómodo que usar o proxy que hai que usar dende
gpul.

        Agora xa funciona a actualización de GNU (a de GNOME xa funcionaba
antes), só queda xa a de KDE (pero antes teño que recopilar e subir todas
as vosas traduccións, que as teño espalladas no meu disco)

        Xa vos aviso...

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez