O Sábado, 19 de Abril de 2003 11:41, MAXIMODUTTY escribiu:
> [...]
> Jacobo me de o cargo de coordinador do KDE,
> mandeille varias mensaxes e non recibin resposta,
> mandamoslle as traduccións eu e Javier Jarbon e non hai resposta,
> nin se lle chegaron ,nin se estan ben ou mal nada de nada
> é por iso polo que pensamos en albergar o proxecto noutro sevidor
> para poder levar as traduccións do KDE, senon estamos traballando
> e non vemos nada feito, so era iso e polo que demais temos a
> oportunidade de facer oficial o proxecto da traducción o Galego.
> Non era a nosa intención dispersar o proxecto senon permitir nos

:'-(

Ben, non sabia que as cousas foran asi. Se considerades que esa solución
é a mellor para o voso traballo adiante, tendes todo o meu apoio. So
agardo que sigades tendo algun contacto con esta lista, a min polo
menos gustariame ter novas sobre o voso traballo.

Veña, ánimo. ;-)

--
   ()   \\ Fco. Xosé Vázquez Grandal
 ^ (o_   \\ mailto:fxvazq...@arrakis.es