Boas:
Xa sei que so fai falla un coordinador con acceso o cvs
pero e que polo que parece ser non o hai e eu dixenlle a Jacobo de
ser o coordinador de KDE e dixome que tiñaque falar con Suso me parece
e que logo me daba o cargo de coordinador pero deso xa fai un bo par de
meses aparte de que lle mandin varias mensaxes para saber que pasaba co
cambio de coordinador pero non recibin resposta.

Por suposto que eu non quero dividir trasno, so quero que poidamos facer
mellor o noso traballo e actualmente estamos tendo bastantes atrancos coa
actualizacion da web e todo isto polo que se nos ocorreu esa idea.

Quizais debamos esperar a que Jacobo decida e mentras nos estarmos sen
ter nada traducido e a web sen actualizar, asi non se pode traballar pois
non vemos ningun camiño percorrido, temos que poñernos de acordo
en facer que a web este actualizada mais a miudo e cambiando
o servidor do galpon poden os webmaster tela actualizada xa que Tanke
leva a coordinacionde KDE o español podera axudarnos na noso
o mesmo tempo que podemos facer oficial tanto Gnome coma Kde.

gracias por opinar:)

maximodu...@terra.es
(TU ---<LINUX>-----SOFTWARE LIBRE)
(Usuario registrado de Linux nº #291860)
http://personales.com/espana/pontevedra/maximodutty/linux
http://www.gratisweb.com/maximodutty
http://www.terra.es/personal9/maximodutty

        Non creo que sexa preciso nin recomendable apartarse de Trasno,
simplemente sería cuestión de establecer un coordinador que poida acceder
ó CVS de Trasno e que actualice as traduccións no servidor de KDE.
        Xa se leva falando do mesmo dende vai boa, pero é cuestión de
dicir xa e porse a traballar. O realmente importante é contactar co proxecto
de internacionalización de KDE e que den de alta a un novo coordinador que
faga oficiais as traduccións. Ademáis, se se cambia de servidor precisamos
a alguén que argalle uns scripts e que coñeza a fondo o tema da xestión.

Responderlle a