O Venres, 18 de Abril de 2003 ás 18:32:28 +0100, MAXIMODUTTY escribía:

 Se queredes facer vós as traduccións de KDE, facede como vos sexa máis
conveniente. Os recursos que precisedes (web, CVS, etc) pódensevos dar no
Trasno se queredes. Axuda activa non, alomenos pola miña parte, xa que ando
curto de tempo e de ánimos (si, teño menos tempo do que pensaba que ía ter.
Ben, mellor dito: tempo téñoo de sobra, pero non cando podo traducir en
condicións e con ganas).

 O "cargo" de coordinación de kde-i18n-gl non o teño eu, que nunca cheguei a
pedilo; teredes que tratar vós mesmos con Suso e cos de KDE para iso.

 Ánimos, e moita sorte.

--

   Tarrío
(Compostela)