olá:

A Sex, 2003-04-25 às 08:32, Xusto Rodríguez escreveu:
> [...]
> Normalización Lingüística, e queriamos convidarvos a participar nunha mesa
> redonda sobre "A presencia e o futuro do galego no sector da informática e
> as TIC" que se vai celebrar en Lugo o día 20 de maio ás 20 horas no centro
> sociocultural Uxío Novoneyra. Interésanos moito a visión dupla que podedes
> ofrecer en canto colectivo social que traballa ofrecendo versións galegas
> para diverso software como en canto defensores do software libre e das
> posibilidades que esto supón para as linguas cun número de falantes

eu sou de perto de Lugo e não me importo mto com ir, só que nem estou
activo em Trasno desde há já uns meses, nem tenho mto tempo (estou em
época de trabalhos e pre-exames), nem tenho experiência em debates desse
estilo e suponho que com bastante público convidado, nem penso que ~250
milhões de pessoas dê para dizer "un número de falantes limitado" :)

--

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo <man...@sindominio.net>
                                _
Onda do mar de Vigo,           ( )   Nunca mais: Mais nunca!
quê fez o fuel-óleo contigo?    /     http://plataformanuncamais.org/
  E ai Deus, se se irá cedo!   / \     http://burlanegra.vieiros.com/