¡Hola boas!
Moi ben, elixamos un novo coordinador, ¿que tal se facemos unha votación? Así
queda todo máis "democrático".
Eu non teño ningún problema en ser o novo coordinador, se se me explica _moi
ben_ o que teño que facer ;-). Tampoco creo que teñan problema Xabi ou
MAXIMODUTTI, asi que o meu voto vai para:
 maximodutti
xa que é o que leva máis tempo pedindoo, e por eso de non votarme a min mesmo
;-). De tódolos xeitos poreime ás ordes de quen sexa...
Xa sabedes, os que vaiades participar na traducción, votade e nos poñemos a
traballar xa.

Un saúdo.

PD:para o que gañe so lle pido unha cousa: ¡que suba as miñas traduccións xa!
:-D, vémonos.