Non se trata de elexir un coordinador
para porse ás ordes del. O único que o coordinador ten que saber
facer é traballar co CVS. Por iso dicía o de Jesús,
que el sabe traballar no CVS, pero de elexir a alguén
máis creo que se debería coñecer a fondo a administración
dun CVS e comunicarse co equipo de traducción de KDE
pola teima das liberacións e datas límites.