Ola,

 Xa sei que non son habitual desta lista, inda que teña algunha
participación (mínima) no proxecto, pero gustaríame que un dos proxectos
do GPUL que mais sona tivo polo mundo adiante (sendo incluso referencia
para outros grupos de usuarios cunha lingua propia), volvese a estar
activo.

 Pero como o movimento únicamente se demostra andando, pois ahí vos van
duas preguntas:

 1) Teño un fortunes-gal que quero subir o CVS, ¿Como o faría? ¿Hay algún
módulo creado? instrucciones sinxelas, please ;)

 2) ¿Como anda a traducción do KDE? Explicome: supoño que algún de vos
escoitou falar de GPUL live CD, unha distribución live que andamos a
"difundir" pola facultade con todo o software (e mais), necesario para
facer todo o que se queria da facultade. O caso e que a distribución está
en castelán, e unha das cousas que mais me gustaría e darlle soporte de
galego. ¿ E posible? Leva KDE 3.0, (supoño que en breve migraremos a KDE
3.1) e algunas aplicacións de Gnome, ¿Como o vedes?

Un saudo, e ánimo có tema.

David Fernandez Vaamonde        |   "Unruly boys who will not grow up
http://www.cosasdedos.net       |    must be taken in band "