Teño algunha dúbida. No arquivo hai duas liñas que non sei como traducir:
unha ten algo coma
_:NAME OF TRANSLATORS\n
your name
e a outra
_:EMAIL OF TRANSLATORS\n
your email Pregunta ¿como hai que traducir estas liñas? Son novo en GNU/Linux, e estou usando Mandrake 9.1. O outro dia probei a poñelo en Galego e non me foi. Ademais de non aparecerme en Galego cando escribia textos con tiles non mas poñia. Seguin as instruccións paso a paso, ¿que puiden facer mal? Gracias por calquera resposta. Decidin escoller alguns xogos para comezar a traducir. ¿Fixen ben ou seria preferible que collese outra cousa?