> Acabo de mandarlle un email.

> qué
>
> Pois si eu hai tempo que escollín inestable, e durante as últimas semanas
> andiven como un tolo poñendo apt-get update para ver cando entraban os
> paquetes en inestable (unha semana máis e acabo en experimental). Xa sabes
> que podes facer un pequeno remix cos paquetes de kde.org para woody (aínda
> non coñezo ninguen que os use e gustaríame saber como vai o tema, se
> explota
> woody non me botes a culpa).

Non é a primeira vez que o fago, pero é como meterlle accesorios BMW
a un Seat Panda ... e sempre acaba mal a cousa. Terei que agardar ou
pasarme a Sid dunha vez por todas ...

> Outra cousa deume moita ilusión ver como en kde 3.2 estaban os paquetes de
> galego. Así que a ver se conseguemos que o proxecto tire para adiante e
> empezo a axudarvos co voso gran traballo aínda que o meu maior medo é
> meter
> "a pata" (son dos que ten algo olvidadas ou peor mixturadas as normativas
> así
> que espero que teñades a ben correxirme cando menta a pata).

Andamos todos igual ... (mesturadas) ;))

> A min gostame máis tarefas pendentes, creo que aporta un matiz importante
> para
> o usuario.

> experimentado

Si era o "spacer", non lembraba o nome...

> Eu creo que é moi fácil esquecerse no designer dalgún spacer e o resultado
> ás
> veces pasa desapercibido.

+++ NEU bei GMX und erstmalig in Deutschland: TÜV-geprüfter Virenschutz +++
100% Virenerkennung nach Wildlist. Infos: http://www.gmx.net/virenschutz