ó, mas funciona muito mal, rapaz, tens um programa da treta!

Texto orixinal portugués:
    Viva Estou a tentar instalar diversas plataformas de desenvolvimento
para Linux e ver qual me serve melhor. Tenho entrado em diversas
conversas sobre diversas Frameworks e fiquei resumido às seguintes. Vou
fazer uma pequena introdução ao que já consegui e gostaria de saber de
todos os participantes o que posso conseguir mais. O que quero de uma
plataforma de desenvolvimento ?

Texto traducido galego:
    Viva Estou a tentar instalar diversas plataformas de desenvolvemento
para Linux e ver cal me serve mellor. Teño entrado en diversas
conversas sobre diversas Frameworks e fiquei resumido ás seguintes. Vou
facer unha pequena introdución ó que xa consegui e gostaria de saber de
todos os participantes o que podo conseguir máis. O que quero de unha
plataforma de desenvolvemento ?

isso nem é galego nem é nada, válgha-me Dios :PPP

PS: é o texto do artigo de
http://www.gildot.org/article.pl?sid=04/03/31/0641200 que estava a ler
no momento no que vi que chegara esta mensagem.

PS 2: sim, a "segunda forma do artigo" está banida e já todos os textos
com ela não se pode dizer que sejam galego-galego :P , e vendo a tradução
do por2gal agora acho que é preferente o "ao" ao "ó", assim que já
podes ir corrigindo esse bug ;)

PS 3: se tal, poderiam vocês pedir ajuda aos da Mesa para este tipo de
cousas, que parece que ninguém lhes respondeu.

--
Manuel A. Fernandez Montecelo <man...@sindominio.net>