Pois iso, xa rematei a traducción da primeira parte do
instalador de Debian Sarge nun principio, xa que
constantemente se cambian algunhas cadeas e hai que
revisalas.  Espero que nunhas poucas horas estea
publicada ó completo, xa que enviei os ficheiros por
correo electrónico a un encargado do tema (Non usei
Subversion).  Agora voume poñer coa segunda parte, que
non é a última:  o día 5 de abril decidiuse partir
esta parte en dúas, polo que apareceu a terceira parte
(3rd stage).  Quen queira pode ver o avance en
http://people.debian.org/~seppy/d-i/graphs/gl.png.
Ó poñerme a traduci-los ficheiros da segunda parte da
instalación debo consultar ós anteriores traductores,
que son os seguintes cos ficheiros correspondentes:

  tasksel/po/gl.po: 38t1f0u [Jacobo Tarrio]
  base-config/debian/po/gl.po: 23t36f56u [Unknown]
  iso-codes/iso_3166/gl.po: 51t72f117u [Jesús Bravo
Álvarez]

Os ficheiros de arriba aparecen como desfasados
(Outdated).  Se algún dos traductores ten algo que
comentar, estou aberto a calquer suxerencia.  Para
traducir eses ficheiros seguramente comece de cero
para non liarme ou poñer términos iguais con dúas
distintas traducións.  Se teño algunha duda
consultarei os ficheiros anteriores.
Case se me olvida comentar que o galego é o idioma
número 47 ó que se traduce Debian, xunto co Euskera,
que será o 48.  Ata logo.