Só coma apunte (en broma). A incertidume é ou non é. Polo tanto a incertidume terá que ser do 50%. Igual traduzo, non sei como estarei daquela porque ainda queda moito. Pero no caso de estar dispoñible e con ganas (o máis importante de todo), entón traducirei, eu que sei, un 1%. Por certo, agora ¿que é o que estamos traducindo? ¿a 3.2? É que eu non me entero de como rula isto (e iso que lin todo o que vin pola páxina de Trasno). ¿Hai que traduci-la 3.3 antes do dia 7, ou despois dese dia?

[ISO-8859-1] "Xabi García" escribe:
Está previsto que publiquen a nova versión pasado o 7 de Agosto deste ano (cunha incertidume relativa do 15 %). Só era por se alguén está interesado no tema ou ten previsto traducir en masa... Deicalogo.