O Domingo 20 de Xuño de 2004 ás 23:48, Alberto dicía:

>       É certo, não pensara eu que aqui todo o mundo lhe chama
>cartafoles às "carpetas"... acabo-me de lembrar do que me dizia sempre
>a minha mãe... "o teu quarto está feito um cristo!! a ver se recolhes
>esses cartafoles e fechas a fiestra!!" :p

        Si, se xa sabemos que vai por gustos, éche o que hai :D  Por algún
motivo o usuario galego "medio" (é dicir, o que non pon LC_ALL=pt_PT)
prefire "pantalla" a "ecrã", e prefire "cartafol" a "pasta".  E eu xúroche
que a culpa non é miña :D

P.D: Uso o vim :P

--
Unha aperta,