Ola boas.

 Tenho unha dúbida que quizais para os membros de esta lista non sexa
complicado respostar e por eso escribo aqui a ver si alguén me pode axudar.

 Trátase de que cando queres instalar un  programa novo o Linux pídeche que
che falta tal ou cal librería para poder instalalo. Probei con un programa
chamado apt pero para instalalo tamén me faltan bastantes actualizacións de
librerías. O caso é que se fai bastante "rollo".
A pregunta é : cal é o millor método para manter actualizado o sistema e
que cada vez que instalas un programa non che pida outras cousas?

Eu tenho o Mandrake 8.0 e uso rpm´s.

Saúdos e gracias por adiantado.
Anxo.