Seguramente non son o máis indicado para darche unha resposta, pero suxiroche que te actualices. Vai sair a 10.1 dentro de pouco e vai ter algo máis en Galego cá versión anterior. No referente ó das librerias a única solución sería telas todas xa instaladas. Supoño que haberá algñun programa que fará o que ti dis pero eu non teño moitos coñecementos de GNU/Linux. Ata logo

afor...@mundo-r.com escribe:
Ola boas.
 Tenho unha dúbida que quizais para os membros de esta lista non sexa
complicado respostar e por eso escribo aqui a ver si alguén me pode axudar.
 Trátase de que cando queres instalar un  programa novo o Linux pídeche que
che falta tal ou cal librería para poder instalalo. Probei con un programa
chamado apt pero para instalalo tamén me faltan bastantes actualizacións de
librerías. O caso é que se fai bastante "rollo".
A pregunta é : cal é o millor método para manter actualizado o sistema e
que cada vez que instalas un programa non che pida outras cousas? Eu tenho o Mandrake 8.0 e uso rpmŽs.
Saúdos e gracias por adiantado.
Anxo.