Aínda que eu non uso mandrake, usei unha un pouco antiga e o que podes facer é ou ben descargarte os novos cds da mandrake que creo que por agora é a 10 e cando o metes como se o foses a instalar normal pregúntache se o queres instalar ou ben actualizar dasñe a actualizar e supoño que xa cho actualiza. Outra forma aínda que non estou moi seguro, creo recordar que a mandrake tiña unha opción no interface gráfico que era para actualizar pero haiñe que meter uns sources(unha dirección de http) que supoño que está na páxina de mandrake.
Un saúdo a todos.

From: "unho" <u...@gulo.org>
To: "Traducción de Linux ao galego" <tra...@ceu.fi.udc.es>
Subject: Re: Actualizacións
Date: Wed, 08 Sep 2004 21:04:36 +0200

Seguramente non son o máis indicado para darche unha resposta, pero suxiroche que te actualices. Vai sair a 10.1 dentro de pouco e vai ter algo máis en Galego cá versión anterior.

No referente ó das librerias a única solución sería telas todas xa instaladas. Supoño que haberá algñun programa que fará o que ti dis pero eu non teño moitos coñecementos de GNU/Linux.

Ata logo

afor...@mundo-r.com escribe:

Ola boas.

 Tenho unha dúbida que quizais para os membros de esta lista non sexa
complicado respostar e por eso escribo aqui a ver si alguén me pode axudar.

Trátase de que cando queres instalar un programa novo o Linux pídeche que
che falta tal ou cal librería para poder instalalo. Probei con un programa
chamado apt pero para instalalo tamén me faltan bastantes actualizacións de
librerías. O caso é que se fai bastante "rollo".
A pregunta é : cal é o millor método para manter actualizado o sistema e
que cada vez que instalas un programa non che pida outras cousas?

Eu tenho o Mandrake 8.0 e uso rpm´s.

Saúdos e gracias por adiantado.
Anxo.