> Coidado porque dende hai algún tempo, co enderezo j...@pobox.com que coido
> que corresponde a Jacobo Tarrío, estame a chegar de cote un ou varios
> virus.

 1- os enderezos de orixe pódense falsear
 2- os spams e os virus adoitan falsea-los enderezos de orixe

 polo tanto

 3- se é un virus o enderezo de orixe adoita estar falseado

 (ou sexa, que aínda que poña jba non vén de jba).

 E as miñas iniciais non son JBA, non... :-)

Penso que non me expliquei ben. Desde logo non creo que sexas ti o que mo
estás a mandar. Penso que debe haber alguén que tuvo acceso pirata a esta
conta de correo que antes usabas ti (ou non?) e a partires de ahí pois
adícase a mandar spam con virus pero repito que non penso para nada que
sexas ti. Si podes facer algo para que non me estea a pasar algo así pois
agradecido de antemán.

Saúdos.
Anxo.