> Penso que non me expliquei ben. Desde logo non creo que sexas ti o que mo
> estás a mandar. Penso que debe haber alguén que tuvo acceso pirata a esta
> conta de correo que antes usabas ti (ou non?) e a partires de ahí pois
> adícase a mandar spam con virus pero repito que non penso para nada que
> sexas ti. Si podes facer algo para que non me estea a pasar algo así pois
> agradecido de antemán.

Segues sen entender. Non fai falla piratear acceso á conta. Pódese falsear o
remite dos correos. É dicir, veñen correos dunha conta-servidor x...@x.com pero
co remite falseado, por exemplo j...@pobox.com.

Podes poñer unha denuncia ante unha comisaría de Moscú, pero queda un pouco
lonxe.

--
+++ GMX DSL Premiumtarife 3 Monate gratis* + WLAN-Router 0,- EUR* +++
Clevere DSL-Nutzer wechseln jetzt zu GMX: http://www.gmx.net/de/go/dsl