O Mércores 06 de Outubro de 2004 ás 21:00, Martina dicía:

> ¿Alguén me pode axudar con estas duas traduccións?:

        Un consello, outra vez para que sexa máis doado que che podamos
axudar, dinos cal é o paquete que estás a traducir, que moitas veces sen o
contexto é case imposible ;)  Desta vez houbo sorte e google díxome que era
o kile ;)

>"Source Specials Switch" e

        Polo que mirei, "Source Specials" é unha opción especial do LaTeX,
así que posiblemente será mellor non traducila, e deixar isto como "Opción
Source Specials", ou similar.

>"Switches off the definition of default blocks like theorem"

        "Desactiva a definición dos bloques por defecto como teoremas"

        (Isto ten relación coa introdución de texto matemático en LaTeX)

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez