Non sei se Mandrake ten algunha ferramenta gráfica estilo apt que che resolve
automaticamente as necesidades e conflictos, dándoche sempre a coñecer que
vai facer. De calquera xeito podes instalar apt despois de instalar as
dependencias que che pida. Logo disto, non terás que pasar polo trauma outra
vez.