óla xente

Esta é a miña primeira mensaxe a lista de trasno. O motivo de enviala, e que quero re-iniciar a traducción da familia de mozilla que estaba a facer Jacobo Tarrio. Ia agardar a ter resposta da xente de mozilla -l10n- para anunciarvolo (para evitar duplicidades) máis recibin desa lista outra peticion paralela, de alguén que quere traducir o firefox ;-) Escribinlle un correo, inda que non obtiven inda resposta. (por favor, se pertence a esta lista, que contacte comigo, graciñas) Poñome en contacto convosco por se queredes achegarvos a web do proxecto.

http://galician.mozdev.org/index.html

Inda que xa se comezou a traballar un chisco coa traducción (mais que nada para ver o monstro dende dentro), neste momento o que esta levando tempo e o -coido - prioritario, ler a documentación dos de mozilla, e tentar coordinarnos. Se queredes dar ideas, ou facer apostas dos dias que durará isto ;-), meu correo vai abaixo

namais, saudos

mariano
grue...@enderezo.com