i&#243;n de Linux ao galego" <tra...@ceu.fi.udc.es>
Para: "tra...@ceu.fi.udc.es" <tra...@ceu.fi.udc.es>
Asunto: mailman
Fecha: 27/04/05 16:38

>Ola Gustavo,

>Se te pos, eu estaría encantado de compartir contido o traballo coa
>tradución. De feito comezara eu hai xa tempo de modo independente pero >non
puiden rematalo por falta de tempo. Agora sería mellor comezar de >cero
outra vez.

Paréceme estupendo, moitas grazas. Eu xa empecei co ficheiro mailman.po, co
cal se che parece podes escoller calquera outro. Como xa sabes, hai varios
ficheiros HTML que podes descargar da páxina de sourceforge.net. E por
suposto, animo a todo o que poida a que se sume, para rematar canto antes, e
dispor doutra aplicación en galego.

De tódolos xeitos, quedo á espera dalgún administrador de trasno que nos
coordine, para ter a disposición de todos os ficheiros xa traducidos, os
pendentes, os xa asignados, etc., etc.