O Mércores 04 de Xaneiro de 2006 ás 00:51, Jacobo dicía:

> Durante a última semana estiven facendo uns scripts para convertir paquetes
>de idioma XPI de Mozilla a ficheiros PO e viceversa, e aproveitei para
>actualizar a tradución de Firefox que fixera hai ano e medio á versión
>1.0.7 de Firefox.

        "Dádeme un ficheiro PO e traducireivos a biblia" :D

> É posible que siga a actualizala, e que faga novas versións, etc., etc.
>Nembargantes, para iso é preciso que me digades se hai erros na tradución,
>etc., etc. Sei que os hai, así que máis vos vale ir falando.

        Para que vexas que xa o instalei :P

Preferencias>Avanzado>Accessibilidade (sobra un 's') ;)

> Para saberdes como a poñer, buscade un pouco en Google, que xa o expliquei
>máis veces.

        (Para os preguiceiros: Baixade o .xpi, e usade "Open File..." no
menú do Firefox)

        Graciñas, Jacobo! :) :)

--
Unha aperta,