2006/1/9, Jacobo Tarrio <jtar...@trasno.net>:

> Hai unha nova versión da tradución na que Os Títulos Das Fiestras e As
> Opcións Dos Menús Non Aparecen Así. Tamén fixen outras revisións e cambios
> (como pasar de xerundio a "a"+infinitivo, etc.) Por favor, revisádeo,
> etc.,
> etc. Avisádeme incluso se só a instalades pero non atopades ningún
> problema.
> Se vai ben, publico a versión definitiva e actualízoa para Firefox 1.5.

Probada e instalada en Firefox 1.0.7 sobre windows (na Debian teño 1.5 :P),
sen ningún problema.

Podedes probar a instalar tamén a extensión "Locale Switcher"
> (
> https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=356&application=firefox
> )
> ou a extensión "Quick Locale Switcher"
> (
> https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=1333&application=firefox
> )
> para despois activar ou desactivar a tradución. Non os probei, así que non
> vos podo dicir que tal funcionan...

O  "Quick Locale Switcher" a min non me funciona (non me detecta o galego),
e o "Locale Switcher" non o instalei, porque pide o 1.5.

Para que funcione a traducción hai que lanzar firefox  coa opción -UILocale
gl-ES

Bo traballo, moitas gracias :)

--

Xabier Villar