O Quarta, 25 de Janeiro de 2006 08:23, Jesus Bravo Alvarez escribiu:
> O Mércores 25 de Xaneiro de 2006 ás 01:09, Berto dicía:
>
>       Calade xa co tema, que estamos a outras cousas...
>
>       Sempre igual...

Home, molestar, nom molesta, polo menos se o teu gestor de correo agrupa as
mensages por fios (em árbore).

Usuários de mínimos reint. haver, hai. Eu som um deles. Nom sei de hai moitos,
pero macho, se de quantidade se tratar, nom empregaria software libre.

Discusom com Xavi, em efeito nom a houvo como tal, pero a verdade é que me deu
umha taquicárdia quando vim a mensaxe esa, mais que nada porque a idea de
derramar 6k mensaxes nom me resultou apetecível.

Respeito do das preferéncias amosar/mostrar: de acordo com que haja zonas nas
que se usar amosar e que tenha recolhido no dicionário RALG, etc. Pero umha
cousa nom quita á outra, desde o momento em que fas um glosário com
preferéncias, se estas podem ser empregadas como argumento de autoridade à
hora de avaliar umha traduçom, penso que hai que recolher estas diferenças.
No caso de mostrar/amosar nom é particularmente doroso, dado que chega um
reintegracionista, pom um mostrar, e como moito podes dicer-lhe que nom é a
forma preferida, pero vem outro reint. e pom um Apresentar, e podes votar-lhe
a cousa para atrás porque o RALG considera iso um vulgarismo.
Iso por nom falar das diferenças no sistema de acentuaçom.
Tamém por isto penso que seria boa idea criar um repositório dentro de trasno
adicado a conter traduçons a normas nom oficiais (cousa que lhe estou dando
voltas a facer em sourceforge, e que já tenho caseque decidido, falta-me
superar as dúvidas acerca da divisom de esforços e essas cousas)

E ja que estamos, umha adivinha:

Com base na seguinte lista de palavras, de uso na minha casa:
-Bargo (no canto de barga, umha laxe chantada no chao para formar um bargado)
-Irmao
-Zaranda
-Brossa
-Taro (nom tarro, taro, umha espécie de momtom de area/terra moi grande -- nom
recolhida no dicionário--)
-Esquieiro/esqueiro (um truel/trueiro, esa cousa parecida a um cazamariposas
que usam os pescadores)
-Malmoredo (Fucus vesiculosus, Fucus serratus)
-Gamote (Laminaria ochroleuca, Saccorhiza polischides)

De onde som?

--
Best Regards
MV