--
Best Regards
MV

Public key available at www.keyserver.net

Ehem! eu estou a piques de cumprir 26 ;P. O que pasa é que ó principio a
carreira non me ía demasiado ben, así que con 20 anos empecei a preparar as
oposicións a bombeiro e deixeina un pouco aparcada. Agora levo tres anos de
bombeiro en Santiago, e compaxino traballo con estudos (e coa moza, que está
en Barcelona, coa política local, con botarlle unha man a meus pais...
vamos, que saco tempo de onde podo :P), así que non creo que acabe a
carreira antes dos 30... e despois igual empezo outra XD

Saúdos!!!

--

Xabier Villar