On 7/3/06, Nacho <nacho.r...@gmail.com> wrote:

Ola a todos. Eu xa vos digo que non sei se poderei ir, que
ando un pouco liado agora coa mudanza no piso de ourense
e téñoo un pouco complicado para ir dende marín ata santiago,
se eu non podo.... creo que tampouco son indispensábel.
Tentarei ir, pero non vos prometo nada.
Saúdos.

Home, se non podes vir non te imos obrigar, pero ti eres o tradutor de
gnome e sería importante que viñeras.

E ó final como quedou todo. Eu non sei se me hei poder conectar á
Internet estes días, así que tampouco podo prometer moito. Ainda que
os meus problemas para ir serían de enterarme da data, hora e lugar
exactos..