Ola outra vez!

Non, non son usuario de gnome. Agora mesmo, estou con Enlightenment. Hasta
fai pouco con Icewm, antes con WindowMaker... O meu ordenador éche máis ben
cutre, jeje. Poñerlle KDE ou Gnome deixaríame case sen recursos... Aínda que
o KDE 3.5.2 ténche unha pinta ben lixeira... Xa empezo a desvariar, jeje

Se vos digo a verdade, non teño o meu sistema en galego. Pero pensei que, se
podía ser de utilidade a alguén, podía valer a pena intentalo. Así que en
canto poida bótolle un ollo a iso de extragear-network

O de traballar... frase feita, vaia... Ando estes días buscando traballo,
estareime a obsesionar, jejeje

Veña, saúde!!

2006/7/10, mvillarino <mvillar...@gmail.com>:

O Sábado, 8 de Xullo de 2006 03:30, José Manuel Castroagudín Silva
escribiu:
> Saúdos a toda a xente que colaborades por aquí!
Olá!!!
 Aínda non estou seguro de ter pillada a forma na que traballades por
aquí,

trabalhar? isto non era unha escola de samba?

> Polo de pronto, botando unha ollada, vin que o xchat aínda estaba a 0%,
así
> que descarguei o .pot... e quedei mirando para él, jejeje. Logo,
descarguei
> o poEdit, e púxenme con iso.
Entende-se que es usuário de gnome, non?

> Aínda non teño claro que debo facer ó rematar, pero penso que terei
tempo
> de enterarme antes de acabar... (qué é todo iso de compilar un .mo, e
tal?
> jeje... xa me enterarei, que hei ter tempo antes de rematar)

Hai unha axuda en http://l10n.kde.org/docs/translation-howto/.
O ficheiro.mo é o resultado de facer un msgfmt ficheiro.po -o ficheiro.mo

> Por certo, escollín o xchat porque pensei que podería ser divertido,
> pero... se tendes unha lista de "prioridades", ou algo, tanto me dará
> poñerme con outra cousa.

Se te adicases a Kde, diriache que lle foses dando ao módulo/sección
extragear-network, ou a calquera outra á tua vontade, pero non sendo asi,
pois non che digo nada.

> Sorte a todos!

Grazas, o mesmo che digo.

--