Tomo nota de todo. Moitas gracias.

Por certo, se algún de vos ten unha conta Jabber, ou unha de msn
messenger... case podíamos falar por alí, para estas dúbidas de
principiante, e non estar enchendo de palla a lista.

chavescesu...@hotmail.com -> msn
javicha...@jabbberes.org -> jabber

O que prefirades. Bueno, se vos parece ben, vaia, jeje

Un saudiño!

Daemon non se traduce.